.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محاکمه عوامل جنایت قتل زن ۶۰ ساله بابلی پس از ۱۵ ماه
نخستین دادگاه عوامل جنایت هولناک قتل زن ۶۰ ساله بابلی پس از ۱۵ ماه در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ ولی‌الله گنجیان فرمانده انتظامی آمل گفت: سیده فاطمه موسوی شیاده، زن ۶۰ساله بابلی که روز شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۴ برای شرکت در یک جلسه قرآن و ادعیه در منزل شخصی در آمل از خانه خارج شده، دیگر به خانه بازنگشت.

 
وی افزود: این بانوی ۶۰ ساله که از فعالان قرآنی و ادعیه در مراسم‌های مذهبی بود، در یکی از جلسات قرآن و ادعیه با یک زن ۵۰ ساله ساکن آمل آشنا و همین موضوع منجر به دعوت و سفر وی به شهر آمل شد.

 

فرمانده انتظامی آمل گفت: این بانوی سیده اهل بابل زمانی که به منزل زن ۵۰ساله ساکن آمل وارد شد، همسر وی با دیدن طلاهای دست مهمان خود، نقشه شومی را در سر پروراند، این مرد ۵۰ ساله، پس از بیرون رفتن همسر خود برای خرید، بانوی ۶۰ ساله را به قتل رساند و پس از خارج کردن طلا و جواهرات وی به همراه همسر و فرزندانش مقتول را در حیاط منزلش به آتش کشیدند.
 

فرمانده آمل با بیان اینکه این زن و شوهر ساکن آمل پس از رها کردن جسد مقتول در حاشیه شهر، طلاهای وی را که ارزش زیادی داشت به زرگری با سابقه مالخری فروختند، ادامه داد: آنها در نخستین اقدام با بخشی از پول فروش طلا و جواهرات مقتول، 2 گوشی تلفن همراه به ارزش ۵۰میلیون ریال خریداری کردند.
 

سرهنگ گنجیان با عنوان اینکه قاتل و هم‎دست وی که ساکن آمل و اهل یکی از استان‎های همجوار مازندران هستند، گفت: هر دوی آنها که ۵۰ساله هستند بلافاصله پس از تحقیقات اولیه دستگیر شدند و جسد سوخته بانوی بابلی سیده فاطمه موسوی پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی پلیس آمل در حاشیه این شهر کشف شد.
 

وی افزود: اکنون پس از گذشت ۱۵ ماه از این حادثه، امروز یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۹۶، نخستین دادگاه زن و شوهر متهم به قتل در آمل برگزار می‌شود./ باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.